Ügyfélélmény Program
Kiknek?
Azoknak, akik az ügyfélközpontú kultúra fejlesztésével versenyelőnyre akarnak szert tenni, és fő céljuk az ügyfélélmény fokozása.
Cél és módszer
A cél az ügyfélélmény fokozásával az ügyfelek lojalitásának növelése, annak érdekében, hogy termékeinket másoknak is ajánlja.
Mindezt a szervezeti és egyéni szinten szemléletformálással és hozzáállás fejlesztésével érjük el.
Fókuszpontok
- 10 elv a pozitív vásárlói élmény eléréséhez
- Milyen összetevők vannak a pozitív vásárlói élmény eléréséhez?
- Mit tegyen az ügyfélszolgálat, amit a vevők is értékelnek?
- Miért örülhetünk a reklamáló vevőnek?
Eredmény
Kiváló üzleti eredmény biztosabb elérése, átlagon felüli ügyfélélmény kialakulása, fokozása.