Egy képzési vagy szervezetfejlesztési folyamat sikerének a kulcsa, hogy mennyire egyértelműen tudjuk beazonosítani a kiindulási és elérni kívánt ideális helyzetet.
Munkánk során gyakran találkozunk olyan vállalkozásokkal és még nagyvállalatokkal is, ahol az ilyen típusú fejlesztések során a vezetők elvesznek a végrehajtás mindennapi mókuskerekében és ezért a kitűzött célokat nem vagy csak részben érik el, esetleg jóval a kitűzött határidőn túl.
Folyamatfejlesztési munkáink során támogatást nyútunk a következő tevékenységekben a célok sikeres megvalósítása érdekében:
- folyamat előkészítő analízisek diagnózisok elkészítésse
- akció tervek összeállítása és cselekvési szintre történő lebontása
- szükség esetén a hiányzó készségek fejlesztése
- projekt szemléletű támogatás a folyamat végéig
- visszamérések elkészítése és vezetői prezentációk elkészítése az elért eredményekről
- utánkövetés