- Rendszerszemléletű megközelítésű keretet biztosítva az igények közös kölcsönös értelmezéshez, azonosítjuk és meghatározzuk a szervezetek/ csapatok elvárásait a másik, együttműködő szervezetek /csapatok felé.
- Feltárjuk, leegyszerűsítjük és tisztázzuk az egymással együttműködő szervezeti egységek olyan összetettebb problémáit, mint:
- a félreértések, az információtorzulások, információveszteségek,
- a szervezetben évek óta a „szent tehén”-ként kezelt strukturális anomáliák, berögzült káros, vagy nem hatékony minták, rutinok, pl. szokásjog alapján elvégzett feladatok,
- az egymástól kellően el nem határolt, vagy nem definiált feladatok,
- az egymásra mutogatások, a felelősség hárítások, vagy a lokális „in the box” gondolkodásból fakadó az együttműködés akadályát jelentő kommunikációs akadályok.
- Csökkentjük a konfliktus területeket azáltal, hogy facilitáljuk a párbeszédet vitás kérdések esetén.
- A megoldásfókusz, az egymás iránt érzett bizalom, a felelősségvállalás és a szervezeti határokon túli érzékelés kialakulása révén javul a vertikális / horizontális együttműködés minősége.
Beavatkozási módszereink:
- Value Stream Mapping Workshopok
- Service Level Agreement Workshopok
- Team Expo Workshopok
- Paradigm Shift Workshopok
- Six Thinking Hats Workshopok